6098871609 |
Aprofundim en coneixement dels relats bíblics |
2016-2017 |
Taller a centre. Primària-Secundària |
|
|
|
19/10/2016 - 24/5/2017 (15 hores) de 17:00h a 19:30h |
|
C Claver |
|
ctra. d'Osca, Km 17(finca Vallfonda) (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
01/09/2016 - 19/10/2016 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Per tal de millorar la competència en la matèria de Religió, es pretén aprofundir en els textos bíblicsque sustenten els continguts que es treballen des de les unitats de programació.
|
| |
Objectius |
1.- Perdre la por a utilitzar la Bíblia
2.- Adquirir eines de lectura e interpretacon de la Biblia
3.- Fer-nos capaços d'actualitzar el missatge de l'Evangeli per acostar-ho a l'alumnat del centre.
4.- Millorar la pràctica docent i la profunditat de les classes de religió.
|
| |
Continguts |
1.-La temàtica de l'hospitalitat dins la Bíblia : l'acollida de l'estranger
2.-Els relats de la Creació dins el llibre del Génesi
3.-La Carta e Pau als Romans
4.-Relats de conversió als Evangelis
|
| |
Formador/a |
Alexis Bueno
|
| |
Avaluació |
Presentació personal de cada participant dels conceptes assolits més importants i que demostri l'assimilació personal del continguts
Aprofitament en termes d’aprenentatge: Elaboració i realització d’activitats orientades a l’aplicació a l’aula.
Transferència immediata: Aplicació a l’aula de les propostes relacionades amb els continguts de l’activitat i les línies de treball a seguir.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i amb la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat del centre
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
19/10/2016 |
1700 |
1930 |
Sessió 2 |
dimecres |
15/02/2017 |
1700 |
1930 |
Sessió 3 |
dimecres |
26/04/2017 |
1700 |
1930 |
Sessió 4 |
dimecres |
24/05/2017 |
1700 |
1930 |
|
| |